پرداخت اکانت گوگل دولوپر

سلام دوستان و همراهان گرامی با توجه به محدود بودن سرویس Google Play Developer برای توسعه دهندگان ایرانی در صدد برآمدیم تا عمل افتتاح حساب های گوگل را برای شما فراهم کنیم اکانت توسعه دهنده گوگل (Google play developer) برای قرار همانطور که میدانید شرایط سختی برای باز کردن حساب های دولوپر گوگل وجود دارد به این شکل که شما بعد از افتتاخ حساب و پرداخت 25 دلار گوگل دولوپر اکانت خود را از دست میدهید در ادامه به برخی از مشکلات و همینطور نحوه رفع این مشکلات می پردازیم.
 
وب سایت ما این کار را برای شما انجام میدهد – از باز کردن جساب گوگل تا پرداخت هزینه اکانت گوگل دولوپر و همینطور فعال کردن آن یا حتی اتصال به ad-sense
روش کار ما پرداخت با استفاده از VISA کارت امارت بوده و بعد از اینکه پرداخت توسط ما انجام شد شما تنها نیاز به یک vpn یا vps با آیپی ثابت دارید که اگر در رابطه با این سرویس ها اطلاعاتی ندارید در ادامه یک توضیحی در رابطه با آنها برای شما قرار میدهیم.
vps یا Virtual private server : مثل لپتاپ یا کامپیوتر شما می ماند فقط فرق آن این است که به صورت مجازی در یک کشور دیگر راه اندازی شده است شما می توانید با جستحو در اینترنت این نوع vps ها را خریداری کنید.
vpn یا virtual private network : یک آیپی و پورت که می تواند شامل عملیات احراز هویت نیز باشد.
 

نکته : 

امکان پرداخت اکانت گوگل پلی دولوپر توسط ویزا کارت مجازی یا gift کارت ها امکان پذیر نیست. فقط باید ویزا کارت یا مستر کارت فیزیکی داشته باشید همچنین امکان پرداخت با paypal نیز وجود ندارد.
 

چرا نیاز به VPN  یا VPS دارید ؟

زمانی که ما اکانت رو به شما تحویل میدهیم اکانت از یک کشور عربی یا کشور آمریکایی باز می شود و شما نیاز به یک vpn یا vps اختصاصی دارید تا آیپی آن تغییر نکند برای اینکار شما نمی توانید از vpn یا فیلترشکن های رایگان استفاده کنید چون در هربار اتصال به شما یک ip جدید میدهد و اگر این عمل زیاد اتفاق بیفتد گوگل در همان ابتدای کار اکانت شما را بن می کند و 25 دلار شما نیز از بین خواهد رفت.
هزینه vps ها حدودا بین 600 تا 700 هزارتومان خواهد بود اگر vps را ما برای شما تهیه کنیم بسته به قیمت بازار ممکن است کاهش یا افزایش داشته باشد. (هزینه برای یک سال) – این راه ایمن ترین راه برای محافظت از اکانت شماست – شما می توانید خودتان نیز این vps رو تهیه کنید و ما عملیات پرداخت رو از vps شما انجام خواهیم داد.
هزینه vpn بین 100 هزارتومان برای هر 100 روز است برای یک یکسال حدودا 270 هزارتومان تمام خواهد شد این vpn نیز دارای یک آپی اختصاصی از امارات – آمریکا – دوبی – فرانسه – انگلیس  – لهستان و کلی کشور دیگر می شود بسته به انتخاب کاربر ولی توصیه ما انتخاب امارات یا دوبی هست.
شما می توانید vpn یا vps را خودتان تهیه کنید فقط نکته قابل توجه اینکه باید یک آیپی ثابت برای حداقل 6 ماه یا یک سال داشته باشید تا حساب شما بن نشود (به علت سیاست های گوگل نیازمند این vpn یا vps هستید.)
می توانید از vpn یا vps های free استفاده کنید ولی تضمینی از سمت ما وجود نخواد داشت که اکانت شما برای چه مدت قابل استفاده خواهد بود.
هزینه اکانت گوگل دولوپر حدودا 25 دلار است + هزینه پرداخت وب سایت برابر با 700 هزارتومان خواهد بود.
 
 
باز کردن اکانت گوگل پلی دولوپر یا (Google Play Developer) ~ هفصد هزارتومان – 700,000
تهیه vps توسط ما + اکانت گوگل دولوپر  ~ یک میلیون و دویست هزارتومان 1,200,000
تهیه vpn توسط ما + اکانت گوگل پلی دولپور ~ برابر با نهصد و هفتاد هزارتومان – 970,000
تمامی قیمت های بالا داری نوسان هستند (کمتر از این قیمت تمام خواهد شد.)
گروه پرسش و پاسخ اکانت گوگل دولوپر
https://t.me/googleplaydeveloper_acc
برای اطلاعات بیشتر و باز کردن با آیدی تلگرام یا شماره زیر در ارتباط باشید.

09212393451

@bbong9811

موفق و پیروز باشید.

مطالعه بیشتر