ساخت اکانت دولوپر گوگل

سلام دوستان گرامی با توجه به سخت بودن ایجاد حساب گوگل دولوپر در صدد برآمدیم تا ساخت اکانت دولوپر گوگل , ایجاد حساب دولوپر گوگل , پرداخت هزینه حساب دولوپر گوگل , خرید اکانت توسعه دهنده گوگل (Google Developer) را برای شما انجام خواهیم داد در ادامه به برخی از نکانت که باید آن را رعایت کنید و نحوه باز کردن توسط ما آشنا خواهید شد.
 

ایجاد اکانت Developer گوگل پلی

کار ما کمی پیچیده بوده و برای اینکه شما از ایران بتوانید یک اکانت دولوپر گوگل (google developer) داشته باشید لازم است که از یک آیپی غیر ایرانی استفاده کنید برای اینکار شما باید یا VPS یا VPN تهیه کنید

نکته قابل توجه اینکه شما می توانید از فیلترشکن های رایگان یا vpn های رایگان ابا ستفاده کنید (در ادامه علت آن را مطالعه کنید)

چرا به VPN یا VPS احتایج دارید ؟

همانطور که می دانید با وجود سخت گیری های گوگل و همینطور وجود محدودیت های عجیب و غریب از سمت شرکت گوگل ایرانیاان امکان باز کردن حساب دولوپر را ندارند تنها کشوری که در سایت گوگل هنگام پرداخت لیست نشده است کشور ایران است. پس باید یک VPN یا VPS تهیه کنید (در اینترنت جستجو کنید سایت های خیلی زیاده این سرویس رو می فروشن)

نکته دوم که باید بهش توجه کنید خرید یک vpn یا vps با آیپی ثابت است اگر هر ماه vps یا vpn رو تغییر دهید شک نکنید که اکانت خود را از دست می دهید.

هزینه باز کردن اکانت در گوگل پلی دولوپر 25 دلار تعریف شده

آیا امکان استفاده از  Gift کارت برای پرداخت اکانت گوگل دولوپر  وحود دارد یا خیر ؟

در یک کلا خیر ! هر نوع گیفتی هم خریداری کنید گوگل امکان پرداخت رو به شما نمی دهد مراقب وب سایت های سئو استفاده گر باشید که با فروش گیفت کارت های خودشان فقط پول شما را هدر میدهند خیلی از دوستان به من پیام دادن که وب سایت ها تضمین می کردن امکان پرداخت با gift وجود دارد ولی بعد از آن دوستان نتوانستند این کار رو انجام دهند.

با چه کارت هایی امکان پرداخت وجود دارد ؟

با کارت های Visa و Master فیزیکی فقط امکان پرداخت هزینه google developer (دولوپر گوگل) وجود دارد دقت کنید خیلی از وب سایت ها به قیمت های خیلی کم در حال فروش کارت های master و visa مجازی هستند شما با این نوع کارت ها که به صورت مجازی هستند امکان خرید از گوگل را ندارید ! دقت کنید پول خود را دور نریزید.

هزینه پرداخت ما به چه گونه ای است ؟

هزینه اکانت برابر با 700 هزارتومان خواهد بود

تضمینی برای اکانت وجود دارد ؟

هیچ وب سایتی نمی تواند بگوید صد در صد تضمین  می شود کرد که اکانت بن نمی شود اگر یکسری قواعد را رعایت کنید به هیچ وجه اکانت شما بن نمی شود قواعد خیلی ساده !

هزینه vpn , vps در ماه به چه شکلی است ؟

هزینه vps در ماه بین 50 تا 60 هزارتومان قابل تهیه کردن است.
هزینه vpn از 20 هزارتومان تا 30 هزارتومان قابل تهیه کردن است.

پیشنهاد می شود از vps استفاده کنید.

شاید سوال داشته باشید اگر خودتان بخواهید این پروسه پرداخت رو انجام دهید به چه شکلی خواهد بود ؟

ابتدا شما باید یک حساب visa یا master کارت تهیه کنید هزینه تهیه همچین حسابی برای هر 3 سال حدودا 3 الی 4 میلیون تومان است. و اینکه زمانی که می خواهید عمل پرداخت حساب گوگل دولوپر (google developer) را انجام دهید باید حساب خود را 2 دلار بیشتر شارژ کنید یعنی 27 دلار امکان پرداخت با بالانس مالی 25 دلار وجود ندارد و در نهایت اطلاعات حساب خودتان را وارد کرده و اکانت رو تحویل بگیرید.
گروه پرسش و پاسخ اکانت گوگل دولوپر
https://t.me/googleplaydeveloper_acc
جیمیل یا ایمیل شما نباید با آیپی ایران ریجستر شده باشد و کلی نکات دیگر که با رعایت آنها اکانت گوگل دولوپر شما به راحتی بن نخواهد شد.
 
برای اطلاعات بیشتر و باز کردن با آیدی تلگرام یا شماره زیر در ارتباط باشید.

phone : 09212393451

telegram : @bbong9811

 

مطالعه بیشتر