آموزش افزایش امنیت اپلیکیشن اندروید

نوع فایل
MP4 | ZIP
حجم فایل
130 مگابایت
مدت اپیزود
12:00
تاریخ انتشار
17 بهمن 1399
دسته بندی
تعداد بازدید
16 فروش
95,000 تومان
افزودن به سبد خرید
  خرید این محصول

سلام دوستان عزیز در این سری از آموزش برنامه نویسی اندروید به آموزش افزایش امنیت اپلیکیشن اندروید می پردازیم برای اینکه از دسترسی هکران به اپلیکیشن اندرویدی خود جلوگیری کنید باید اپلیکیشن خود را ایمن کنید در این آموزش ما نحوه جلوگیری از کرک شدن نرم افزار اندروید خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

 

پکیج شامل ویدیو همراه با سورس کد برنامه می باشد.

در این پکیج از نفوظ برنامه هایی مثل Lucky Patcher , Http watch و بیش از 20 نرم افزار مخرب دیگر جلوگیری می کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

مخافظت از برنامه اندروید یکی از مهمترین بخش در امنیت نرم افزار محسوب می شود که اگر به درستی از آن نگهداری می شود , هکر ها و کرکر ها به راحتی به نرم افزار شما نفوذ خواهند کرد و اطلاعات مهمی از نرم افزار شما به سرقت خواهد رفت.

فرض کنید نرم افزار شما دارای پرداخت درون برنامه است و کاربر در ازای خرید کردن یک محصول یا اشتراک را دریافت می کند اگر نرم افزار شما به اندازه کافی ایمن نباشد کاربر با ایجاد یک پرداخت فیک می تواند اشتراک را دریافت کند !

به عنوان مثال دیگر برنامه Lucky Patcher که در این زمینه بسیار مورد استفاده قرار میگرد امکان خرید به صورت فیک را برای هکران باز می کند.

در صورتی که برنامه شما برای نرم افزار هایی مثل Http watch باز باشد هکران با استفاده از آنها به راحتی اطلاعات مربوط به request شما را می توانند Capture و دستکاری کنند.

نرم افزار های زیادی وجود دارند که به راحتی به اپلیکیشن اندرویدی نفوظ کرده و کل نرم افزار را تخلیه اطلاعاتی می کنند بهتر است قبل از انتشار اپلیکیشن خود در بازارهای بزرگ جهانی همانند گوگل پلی آن را ایمن کنید.

 

موفق و پیروز باشید.

مطالعه بیشتر

   راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.