آموزش مخفی کردن اپلیکیشن در برنامه نویسی اندروید

امتیاز 2.00 ( 1 رای )

سلام دوستان در این سری از آموزش اندروید به آموزش مخفی کردن اپلیکیشن در برنامه نویسی اندروید می پردازیم . البته این کار را فقط ویروس نویس ها انجام می دهند البته در کارهای دیگه هم میشه از آن استفاده کرد اما در هر صورت کار خوبی نیست اگر خواستید اپلیکیشنی بنویسید که کاربران نتونند آن را ببیند می توانید از این آموزش استفاده کنید در ادامه با ما همراه باشید .

اخطار 

هرگونه سوء استفاده از این کار به عهده خود کاربر می باشد و ما هیچ گونه پاسخگو نیستیم و فقط این یک پست آموزشی می باشد.
برای این کار کد زیر در صفحه اول برنامه خود قرار دهید .

این کد باید اکتیویتی که به عنوان launcher تنظیم شده است قرار گیرد به طور معمول همیشه MainActvity صفحه اولین اکتیویتی است.
قبلتر ما آموزش packageManager را در سایت قرار داده ایم در صورتی که می خواهید با آن کار کنید آموزش مربوط به آن را مطالعه کنید و ما در اینجا از یک کلاس به نام ComponentName استفاده می کنیم از این کلاس برای پنهان کردن برنامه استفاده کردیم و از یکی از property های Packgaermanager که COMPONENT_ENABLED_STATE_DISABLED باشد برای پهنان کردن استفاده شده است و در آخر هم برایش قرار داده ایم تا برنامه را نبندد یعنی برنامه در حالت اجرا شده باقی می ماند البته تا زمانی که گوشی خاموش نشود و یا توسط کار kill نشود.
و اگر خواستید که دوباره اپلیکیشن مخفی شده را باز گردانید می توانید از کد زیر استفاده کنید.

در اینجا هم همانند بالا عمل کردیم فقط بخش PackagerManager را برابر با COMPONENT_ENABLED_STATE_ENABLED (فعال بودن برنامه ) قرار داده ایم .
 
این آموزش هم به پایان رسید.
 
موفق باشید.

مطالعه بیشتر