آموزش ایجاد حساب کاربری (Account) در سرویس فایربیس (Firebase)

امتیاز 3.00 ( 1 رای )

سلام دوستان عزیز در این سری از آموزش های برنامه نویسی اندروید به آموزش  ایجاد حساب کاربری (Account) در سرویس فایربیس (Firebase) می پردازیم . دوستان دیدم مقدار زیادی از سرویس های فایربیس رو آموزش دادیم گفتم نحوه ایجاد حساب کاربری رو هم بگم شاید بعضی افراد ندونند چه جوری باید وارد شد !
اولین قدم قند شکن خود را اجرا کنید یا عبارت ” راهی برای دور زدن تحریم های گوگل ” را در سایت جستجو کنید علت این کار تحریم کردن ایران  توسط کشور های خارجی و شرکت های مانند گوگل است به امید  روزی که این تحریم ها برداشته شود.
سپس به لینک زیر مراجعه کنید.

سپس همانند شکل های زیر عکل کنید.
 


سپس شما باید مشخصات اکانت جمیل را در کادر بالا وارد کنید پس وارد کردن مشخصات وارد عکس زیر می شوید.

سپس روی Go to Console کلیک کنید و وارد بخش Console شوید.
تا اینجا کار ما تمام شده است
در صورتی که اندروید استودیو شما ورژن بالای 2.3 دارد شما می توانید از این آموزش استفاده کنید در غیر این صورت باید اندروید استودیو خود را آپیدت کنید یا کلا بی خیال این ماجرا شوید
راه اول
در اندروید استودیو از قسمت Tools تب Firebase را انتخاب کنید هم اکنون یک پیامی برای اتصال فایربیس به اکانت شما (نه اپ شما) نمایش داده می شود کافی است روی آن کلیک کنید و وارد حساب که در قبل ساختیم بشوید.
بعد از وصل شدن اندروید استودیو به فایربیس شماشکل زیر برای شما نمایش داده می شود.

 
بعد از ورود در سمت راست اندروید استودیو یک تب به نام Assistant اضافه می شود روی آن کلیک کنید (در صورتی که نبود از تب Tools فایربیس را انتخاب کنید).
و در این جا تمای سرویس ها برای شما نمایان می شود.
دوستان این سرویس ها را ما تک به تک معرفی کرده ایم و نحوه استفاده از آنها را در برنامه گفته ایم کافی است درون سایت سرچ کنید تا آموزش های آن را پیدا کنید.
 
موفق و پیروز باشید.
 
کپی برداری از تمامی مطالب سایت یا عکس ها با اجازه مدیر یا بدون اجازه مدیر با ذکر منبع یا بدون ذکر منبع حرام بوده و بر اساس ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه هرگونه کپی برداری مطلب از وب سایت ها ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد

مطالعه بیشتر