علت خطای Gradle Sync Failed چیست ؟
سلام دوستان بدون هیچ مقدمه ای میرم سر اصل مطلب خب دلایل بسیار زیادی برای خطای Gradle هست اما مهم ترینش در ایران تحیرم بودن ایران از سمت گوگل هست و گوگل اجازه نمی دهد تا ما به jitpack.io متصل شویم اما در عوض می توانیم از mavencentreral استفاده کنیم اما تمامی کتاب خانه ها در آن ثبت نشده است و بیشترین کتاب خانه در jitpack.io ثبت شده است و دلایل زیادی دارد که چرا توسعه دهندگان بیشتر در jitpack کتاب خانهایشان را ثبت می کنند و ما در یک مقاله جدا آن را به تفصیر توضیح می دهیم .
برای این که از این تحریم گوگل رد شویم نیاز به یک قند شکن داریم یا استفاده از یک proxy و انواع مختلف از قندشکن ها را دوستان با آنها آشناییت دارن و به خاطر فیلترینگ ما نمی تونیم نام آنها را ببریم ولی اگر کاربران به آن نیاز داشتن می توانند ایمیل خود را قرار دهند تا ما یک proxy (یک ایپی) برایشان ارسال کنیم و یا نام تعدادی از قندشکن ها را برایشان ارسال کنیم تا آنها را دانلود کنند.
و برای ست کردن proxy در اندروید استدیو می توانید مراحل زیر را دنبال کنید
از تب File قسمت setting را انتخاب کنید و سپس همانند عکس زیر پیش بروید
و در اندروید استدیو با ورژهای جدید تر می تونید از عکس زیر کمک بگیرید
انشاالله مطاب بالا مفید واقع شده باشد.
باسلام..میشه لطف کنید پروکسی و ای پی برای گریدل کردن اندروید استودیو برام بفرستید…ممنون از لطف شما
با تشکر از مطلبتون
مخزن jcenter روی bintray قرار داره یعنی دقیقا اینجا https://jcenter.bintray.com
گریدل به صورت عادی امکان اتصال به این آدرس رو نداره و باید از ابزار خاص استفاده کرد که شما شرح دادید چطور میشه این کار رو کرد
به غیر از jcenter از مخزن mavenCentral هم میشه برای همگامسازی ابزارهای مورد استفاده در Android Studio استفاده کرد.
ممنون از نظر شما
سلام ممنون از اموزش های بسیار خوبتون
من نیاز به پ*ر*و*ک**س**ی دارم ممنون میشم برام ارسال کنید
سلام میشه لطفا ip برای من بفرستید خیلی /یر هستم ممنون
سلام . من در گرفتن compile ‘com.github.roojin:persian-calendar-view:1.2.1 مشکل دارم لطفا تنظیمات proxy یا قند شکن برام ارسال کنید
سلام . من در compile ‘uk.co.samuelwall:material-tap-target-prompt:2.0.1’ مشکل sync دارم لطفا تنظیمات proxy را برام ارسال کنید
سلام
در اینترنت جستجو کنید یا در سایت واژه رد شدن از تحریم های گوگل را جستجو کنید
موفق باشید.
سلام من به پ.ر.و.ک.س.ی نیاز دارم و ممنون می شم برام ارسال کنید
سلام در اینترنت جستجو کنید بسیار فراوان است امکان ارسال وجود ندارد.
موفق و پیروز باشید.
با سلام خدمت مدیر.بنده میخواستم سورس کد ارسال کد شناسایی به وسیله پیامک رو در اندروید استودیو داشته باشم و پیاده سازی بکنم.شما در این مورد کار کرده اید؟با تشکر.
سلام در سایت آموزش موجود است جستجو کنید
ممنون میشم یه آی پی برا استفاده اندروید استدیو برام بفرستین . ویچیزی من چطور بتونم کلا فعال کنم اندروید استدیو رو. آیا بددن فعال سازی کامل اندروید استدیو من میتونم سورس که خرید کردم رو تو اندروید استدیو ویرایش یا فایل خروجی بگیرم ؟
سلام و درود امکان ارسال آیپی وجود ندارد در گوگل سرچ کنید بیش از 10 میلیون آیپی وجود دارد.
موفق باشید.
سلام دوست عزیز ممنون میشم اگه ی ای پی واسم ارسال کنید
سلام . لطفا یک آیپی پروکسی برای من بفرستید ممنون میشم
سلام در اینترنت جستجو کنید.
سلام . لطفا یک آیپی پروکسی برای من بفرستید odgd lja;v
سلام و خسته نباشید.
وقت بخیر .من یه مشکلی دارم که هر کاری میکنم حل نمیشه ، خواهشا من را راهنمایی کنید.برای دیزاین با این خطا ماجه شدم. Design Editor is unavailable until a successful build .
سلام باید در بخش gradle مشکل داشته باشید به احتمال زیاد یکی از کتاب خانه ها به درستی sync نشده.
سلام.میشه بیشتر راهنمایی کنید؟من فکر میکردم مشکل از sdk tool است که اون را آپدیت کردم ولی باز مشکل پا برجاست.یه توضیحی هم که در توضیح این خطا اومده که باید یک فایل به نام builder-3.1.2.jar را باید دانلود کنم که دانلودکردم ولی نمیدونم کجا باید قرارش دهم.ممنون میشم راهنمایی کامل کنید تا این مشکل من حل شود….با تشکر فراوان
سلام
لطفا خطای خود را به صورت یک سوال مطرح کنید در این بخش امکان پاسخ گویی به صورت وسیع وجود ندارد با تشکر.
ممنون ازمطالبتون.
خواهش می کنم.
به جای پروکسی میتونید از سایت شکن https://shecan.ir استفاده کنین. این سایت قانونیه و فقط جاهایی رو که ما رو تحریم کردن مثل گوگل و اپل و … رو باز میکنه. کافیه وارد سایت بشین و آدرس داده شده رو روی dns کامپیوترتون تنظیم کنید.
تکرار میکنم این سایت تابع قوانین ایرانه و برای دور زدن تحریم راه اندازی شده و سایتهایی رو که خود ایران فیلتر کرده رو باز نمیکنه
ولی برای برنامه نویسا عالیه
با سلام من از فری.گ.یت استفاده کردم و روی اتوماتیک قرار دادم اما هنوز به من گردل سینک فیل میده لطفن سریع کمکم کنید و توی ایمیلم جواب بدید خیلی ممنون من از ورژن ۳ اندروید استودقو و ۴.۴ گردل استفاده می کنم
سلام و درود
گریدل با فریگیت sync نمی شود از vpn های دیگر استفاده کنید.
موفق باشید.
سلام یک پروکسی خوب میدین ممنون از سایتتون
سلام
میخواستم لیست فیلتر شکن هایی که میتونن در استفاده از گریدل به درد بخورند رو برام بفرستید ممنون
سلام
لطفا پروکسی و لیست vpn ها رو برام ارسال کنین
مرسی
سلام
خییییییلی ممنون از سایت فوق العاده خوبتون، اگه ممکنه پ-ر-ک-س-ی و اسم قند شک-ن رو برام ایمیل می کنید؟
با سلام
لطف میکنید IP و PROXY و اسم چند قند شکن که با اندروید استودیو مچ باشه رو برام بفرستید
ممنون
سلام اگر میشه برای منم پروکسی ارسال کنید
سلام پروکسی رو باید از کجا تهیه کنم ، میشه چند تا قندشکن هم بگین چون با سایفون هم امتحان کردم جواب نداد
می شه برام آی پی بفرستید.
سلام و خداقوت
ببخشین من هم مشکل پروکسی رو در اندروید استدیو دارم
گفتین هرکس پروکسی میخاد پیام بده
ممنون میشم یک آی پی بهم بدین
سپاس گزارم
با سلام برای اضافه کردن appcompact 26.0.0 نیاز به پروکسی دارم ممنون میشم برام بفرستید
درود آقا من تقریبا همین ارر.ر را داترم که در زیر اررور اصلی را می گذارم
و نمی توانم در یونیتی و در حالت gradle خروجی بگیرم در اندروید استدیو هم گریدل سینک می شود و فقط قسمت آخر آن که resolve…. است سینک نمی شود و دقیقا همان اروری که ر یونیتی است و ددر زیر می گذارم را نشان می دهم آیا این اررور ربطی به sdk دارد ون شخصی با مبلغ بالا می خواه sdk به من بفروشد و می گوید مشکل حل میشود یا نه به گریدل ربط دارد ؟؟
من چطور این اررور را برطرف کنم هر چه سریعتر کمک کنید سه ماه است درگیرش هستم
CommandInvokationFailure: Gradle build failed. C:/Program Files/Java/jdk1.8.0_192\bin\java.exe -classpath “F:\files\pc\Video\artoon\program files\UnitySetup64-2017.4.17f1\Unity\Editor\Data\PlaybackEngines\AndroidPlayer\Tools\gradle\lib\gradle-launcher-4.6.jar” org.gradle.launcher.GradleMain “-Dorg.gradle.jvmargs=-Xmx4096m” “bundleRelease”
stderr[
FAILURE: Build failed with an exception.
* What went wrong:
A problem occurred configuring root project ‘gradleOut’.
> Could not resolve all artifacts for configuration ‘:classpath’.
> Could not resolve com.android.tools.build:gradle:2.3.0.
Required by:
project :
> Could not resolve com.android.tools.build:gradle:2.3.0.
> Could not get resource ‘https://jcenter.bintray.com/com/android/tools/build/gradle/2.3.0/gradle-2.3.0.pom’.
> Could not HEAD ‘https://jcenter.bintray.com/com/android/tools/build/gradle/2.3.0/gradle-2.3.0.pom’.
> jcenter.bintray.com
* Try:
Run with –stacktrace option to get the stack trace. Run with –info or –debug option to get more log output. Run with –scan to get full insights.
* Get more help at https://help.gradle.org
BUILD FAILED in 32s
]
stdout[
Starting a Gradle Daemon (subsequent builds will be faster)
]
exit code: 1
UnityEditor.Android.Command.WaitForProgramToRun (UnityEditor.Utils.Program p, UnityEditor.Android.WaitingForProcessToExit waitingForProcessToExit, System.String errorMsg)
UnityEditor.Android.Command.Run (System.Diagnostics.ProcessStartInfo psi, UnityEditor.Android.WaitingForProcessToExit waitingForProcessToExit, System.String errorMsg)
UnityEditor.Android.AndroidJavaTools.RunJava (System.String args, System.String workingdir, System.Action`1 progress, System.String error)
UnityEditor.Android.GradleWrapper.Run (System.String workingdir, System.String task, System.Action`1 progress)
Rethrow as GradleInvokationException: Gradle build failed
UnityEditor.Android.GradleWrapper.Run (System.String workingdir, System.String task, System.Action`1 progress)
UnityEditor.Android.PostProcessor.Tasks.BuildGradleProject.Execute (UnityEditor.Android.PostProcessor.PostProcessorContext context)
UnityEditor.Android.PostProcessor.PostProcessRunner.RunAllTasks (UnityEditor.Android.PostProcessor.PostProcessorContext context)
UnityEngine.GUIUtility:ProcessEvent(Int32, IntPtr)
Build completed with a result of ‘Failed’
UnityEngine.GUIUtility:ProcessEvent(Int32, IntPtr)
UnityEditor.BuildPlayerWindow+BuildMethodException: 2 errors
at UnityEditor.BuildPlayerWindow+DefaultBuildMethods.BuildPlayer (BuildPlayerOptions options) [0x0020e] in C:\buildslave\unity\build\Editor\Mono\BuildPlayerWindowBuildMethods.cs:181
at UnityEditor.BuildPlayerWindow.CallBuildMethods (Boolean askForBuildLocation, BuildOptions defaultBuildOptions) [0x00065] in C:\buildslave\unity\build\Editor\Mono\BuildPlayerWindowBuildMethods.cs:88
UnityEngine.GUIUtility:ProcessEvent(Int32, IntPtr)
CommandInvokationFailure: Gradle build failed. C:/Program Files/Java/jdk1.8.0_192\bin\java.exe -classpath “F:\files\pc\Video\artoon\program files\UnitySetup64-2017.4.17f1\Unity\Editor\Data\PlaybackEngines\AndroidPlayer\Tools\gradle\lib\gradle-launcher-4.6.jar” org.gradle.launcher.GradleMain “-Dorg.gradle.jvmargs=-Xmx4096m” “bundleRelease”
stderr[
FAILURE: Build failed with an exception.
Could not resolve all artifacts for configuration ‘:classpath’. Could not resolve com.android.tools.build:gradle:2.3.0.
Required by: project : > Could not resolve com.android.tools.build:gradle:2.3.0. > Could not get resource ‘https://jcenter.bintray.com/com/android/tools/build/gradle/2.3.0/gradle-2.3.0.pom’. > Could not HEAD ‘https://jcenter.bintray.com/com/android/tools/build/gradle/2.3.0/gradle-2.3.0.pom’. > jcenter.bintray.com
Try: Run with –stacktrace option to get the stack trace. Run with –info or –debug option to get more log output. Run with –scan to get full insights.
Get more help at https://help.gradle.org
BUILD FAILED in 32s ] stdout[ Starting a Gradle Daemon (subsequent builds will be faster) ] exit code: 1 UnityEditor.Android.Command.WaitForProgramToRun (UnityEditor.Utils.Program p, UnityEditor.Android.WaitingForProcessToExit waitingForProcessToExit, System.String errorMsg) UnityEditor.Android.Command.Run (System.Diagnostics.ProcessStartInfo psi, UnityEditor.Android.WaitingForProcessToExit waitingForProcessToExit, System.String errorMsg) UnityEditor.Android.AndroidJavaTools.RunJava (System.String args, System.String workingdir, System.Action`1 progress, System.String error) UnityEditor.Android.GradleWrapper.Run (System.String workingdir, System.String task, System.Action`1 progress) Rethrow as GradleInvokationException: Gradle build failed UnityEditor.Android.GradleWrapper.Run (System.String workingdir, System.String task, System.Action`1 progress) UnityEditor.Android.PostProcessor.Tasks.BuildGradleProject.Execute (UnityEditor.Android.PostProcessor.PostProcessorContext context) UnityEditor.Android.PostProcessor.PostProcessRunner.RunAllTasks (UnityEditor.Android.PostProcessor.PostProcessorContext context) UnityEngine.GUIUtility:ProcessEvent(Int32, IntPtr)
Build completed with a result of ‘Failed’ UnityEngine.GUIUtility:ProcessEvent(Int32, IntPtr)
UnityEditor.BuildPlayerWindow+BuildMethodException: 2 errors at UnityEditor.BuildPlayerWindow+DefaultBuildMethods.BuildPlayer (BuildPlayerOptions options) [0x0020e] in C:\buildslave\unity\build\Editor\Mono\BuildPlayerWindowBuildMethods.cs:181 at UnityEditor.BuildPlayerWindow.CallBuildMethods (Boolean askForBuildLocation, BuildOptions defaultBuildOptions) [0x00065] in C:\buildslave\unity\build\Editor\Mono\BuildPlayerWindowBuildMethods.cs:88 UnityEngine.GUIUtility:ProcessEvent(Int32, IntPtr)
شخصی به من گفته با مبلغ بالا می توان اس دی کی به من بفروشد آیا با خری اس دی کی مشکلم حل میشود ؟ من خودم رنزدیک 230گیگ چند بار از طریق اندروید استدیو دانلود کردم حالا چکار کنم بخرم یا اصلا به اس دی کی مربوط نمیشه؟ طور مشکلم را برطرف کنم
لطفا کمک کنید خیلی احتیاج ددارم
سه ماه است حتی از خارجی ها هم کمک گرفتم اما کسی نتوانست مشکل را حل کندد و مشکلات ما ایرانی ها شاید مشکلات خاصی باشد که آنها اطلاعی از آن ندارند
به هر حال من اندروید استدیو خیلی بلد نیستم بنابراین با زبانی ساده کمک کنید
سلام
من نسخه 3.5 اندروید استودیو رو نصب کردم هر کاری میکنم این خطا رو میده
ERROR: Could not find gradle.jar (com.android.tools.build:gradle:3.5.0).
Searched in the following locations:
ممنون میشم پروکسی بفرستید