5 روش برای نصب Xcode بروی ویندوز

سلام دوستان گرامی این روزها که تب برنامه نویسی ios نیز داغ شده است شاید شما هم دنبال راهی باشید تا Xcode را بروی ویندوز خود نصب کنید در ادامه 5 روش برای نصب Xcode بروی ویندوز را به شما معرفی می کنیم که می توانید به سادگی از محیط توسعه Xcode یا Xcode IDE استفاده کنید و شروع به برنامه نویسی ios کنید با ما همراه باشید.
 
در صورتی که در رابطه با Xcode اطلاعاتی ندارید لینک زیر را مطالعه کنید.

Xcode چیست ؟

بله شاید بپرسید اجاره Mac آنلاین چیست همانطور که میدانید سرویسی به نام VPS وجود دارد در واقع این VPS ها یک سیستم عامل آنلاین بوده که شما با استفاده از Remote Desktop به آن متصل می شوید شما کافیه یکی از vps ها را به صورت ماهانه یا سالانه اجاره کنید و کد نویسی خود را در آن شروع کنید نسبت به خرید یک mac book  هزینه خیلی کمتری خواهد داشت.

شما به سادگی می توانید با هر سیستم عاملی که دارید تنها با Remote Desktop به این سیستم عامل آنلاین متصل شده و به راحتی پروژه های خود را مدیریت کنید این سیستم عامل به اینترنت متصل است و سرعت بسیار بالایی دارد در بعضی موارد سرعت آن از خود mac book پرو نیز بیشتر خواهد بود.

2-اجرای Xcode با استفاده از VirtualBox

شما می توانید با استفاده از VirtualBox سیستم عامل مک را بروی ویندوز اجرا کنید و بعد از آن Xcode را بروی آن نصب کنید با استفاده از VirtualBox شما می توانید فایل های بین ویندوز خود و مک را نیز به اشتراک قرار دهید.

از ویژگی هایی که می توان برای VirtualBox نام برد مدیریت استفاده از هسته cpu و همیطنور حافظه گرافیکی و سرعت خوبی نیز برای اجرای این سیستم عامل دارد.

3-اجرای Xcode با استفاده از VMware

شبیه ساز VMware شبیه به VirtualBox است شما به راحتی می توانید سیستم عامل دوم خود را بروی آن نصب کنید و در نهایت بعد از نصب سیستم عامل باید نرم افزار یا ide مربوط به آن (Xcode) را نصب کرده و شروع به برنامه نویسی کنید Vmware داری دو نسخه رایگان و پولی بوده که شما می توانید آن را از سایت رسمی Vmware دانلود و نصب کرده.

4-خرید Mac Mini

شاید تا به حال اسم چنین دستگاهی به گوشتان نخورده باشد ولی شما می توانید این دستگاه خیلی کوچک را خریداری کرده و از تجهیزاتی مثل HDMI و… نیز پشتیبانی می کند و در نهایت شما می توانید به راحتی آن را به یک صفحه LCD وصل کنید.

هزینه این دستگاه مثل خرید یک لپ تاپ معمولی دیگر خواهد بود حدودا 500 دلار

5-نصب Hackintosh

نصب یا راه اندازی چنین سیستمی شاید کار یک شخص ساده نباشد پیچیدیگی این کار به مراتب سختر از مراحل قبل خواهد بود چون شما باید خودتان این سیستم عامل رو قبل از نصب دستکاری کنید شاید برخی از سیستم عامل را مربوط به لپتاپ خودتان به راحتی در اینترنت پیدا کنید ولی برای هر نوع لپتاپ در مدل های مختلف این سیستم عامل وجود ندارد.
 
 
این مقاله هم به پایان رسید.
موفق و پیروز باشید.

مطالعه بیشتر