رپورتاژ: آیا هاست ایران بخریم یا نه؟

یکی از مسائلی که اغلب وبمستران دغدغه آنرا دارند این است که آیا هاست ایران خوب است یا کارایی لازم را ندارد؟ در این مطلب بصورت کامل درباره این موضوع بحث خواهیم کرد تا دید روشنی در مورد هاست ایران به شما داده شود. بر اساس همین اطلاعات خواهید توانست تصمیم بگیرید که آیا هاست ایران مناسب سایت تان است یا خیر.
تفاوت هاست ایران و هاست خارج از کشور
یکسری تفاوت ها وجود دارد که شاخص ترین آنها موقعیت سرور میزبان است. در واقع یک سرور با شرایط و مشخصات مشابه در هر کشوری می تواند میزبانی شود. خوشبختانه با توجه به اینکه در طی سالهای اخیر، پهنای باند و زیرساخت کشور ظرفیت بسیار بهتر و مطلوب تری پیدا کرده است بنابراین می توان کیفیت بسیار خوبی از هاست ایران انتظار داشت. بسیاری از وبمستران با استناد به اطلاعات سالهای گذشته نسبت به هاست ایران جبهه تدافعی می گیرند که قطعا با بررسی مجدد خواهند دید که شرایط به کلی تغییر کرده است و در بسیاری از مواقع هاست ایران کیفیت بالاتری نسبت به هاست خارج از کشور دارد!
مزایای هاست ایران در مقایسه با هاست خارج کشور

  • سرعت دسترسی بالاتر بواسطه فاصله نزدیکتر به اغلب بازدیدکنندگان
  • نتایج بهتر در سئو و بهینه سازی سایت
  • پشتیبانی مطلوب تر و دسترسی فیزیکی به سرور
  • عدم وجود مشکلاتی نظیر تحریم و قوانین خاص کشورها
  • تاثیر بسیار کمتر افزایش نرخ ارز بر روی قیمت ها

مزایای هاست خارج کشور در مقایسه با هاست ایران

  • عدم محدودیت دسترسی سرور به API گوگل و برخی سایت های دیگر
  • پهنای باند و آپلینک بالاتر (در برخی مواقع)

بهترین شرکت ارائه دهنده هاست ایران
شرکت میزبان فا با تحولی عظیم در ارائه سرویس های میزبانی وب ایران با افتخار و اطمینان اعلام می کند که بهترین هاست ایران را به کاربران خود ارائه می کند. پس از خرید هاست از میزبان فا و استفاده از سرویس مورد نظر به وضوح تفاوت کیفیت و کارایی را در مقایسه با شرکت های دیگر خواهید. هیچگونه ریسکی وجود ندارد و در شرایطی ایده آل تا 7 روز امکان بازگشت وجه بدون قید و شرط برای شما کاربران گرامی وجود دارد.
خرید هاست از میزبان فا
برای خرید هاست از میزبان فا تنها کافیست بر روی بنر زیر کلیک کرده و روند ساده سفارش را تا انتها ادامه دهید. اگر سرویس را بصورت سالانه سفارش دهید مبلغ صورتحساب بصورت خودکار شامل 30 درصد تخفیف خواهد شد و همچنین می توانید از امکانات رایگانی نظیر دامنه و قالب رایگان نیز بهره مند شوید!

آدرس سایت میزبان فا: https://mizbanfa.net

مطالعه بیشتر